onsdag 1. juli 2015

Bokanbefaling - "Jeg er Pilegrim"

Har du fulgt meg på facebook og instagram har du kanskje fått med deg at jeg har holdt på med å lese boka "Jeg er Pilegrim" av en forfatter som heter Terry Hayes.


Det tok litt tid å lese boka. Og det har ikke noe med kvaliteten å gjøre, men rett og slett at det er en litt omfattende bok. Det er litt av en murstein på omtrent 800 sider. Men du verden, så spennende!

Dette er en skikkelig page-turner - og det er lenge siden jeg har lest en så god bok. I boka møter vi hovedpersonen, som opptrer under mange forskjellige navn. Han er agent. En slags super mega-hemmelig agent som er ute på oppdrag for å redde verden. Det kunne fort blitt nokså tøysete og urealistisk, men det hele virket både troverdig og var sykt spennende.

Jeg fikk litt samme "suget" som når jeg så Jason Bourne-filmene (favoritt).

Trenger du litt action på hytta, under parasollen, i lenestolen eller hjemme på sofaen i sommer - så er dette boka du bør hive deg over. God fornøyelse!!

Og PS! Gled deg til du "møter" den fantastiske hotellverten på hotellet i Bodrum. Priceless! :-D

- Gøril -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar