søndag 5. mai 2013

Anbefal en blogg!

Vi er på jakt etter gode blogger som gir deg leselykke! De kan handle om hva som helst! Interiør, trening, foto, bøker, politikk - ja, hva som helst. Det eneste kriteriet er at du liker det du leser.

Du må gjerne tipse oss om din egen blogg - ikke vær blyg! Det er lov å skryte av seg selv! :-)

Vi ønsker å presentere et knippe blogger i vårt neste Leselykkemagasin som kommer 1. juni.

Vi tror nemlig at lesegleden også oppstår utenfor bøkenes verden. I Leselykkemagasinet som er tilgjengelig for salg nå, har vi presentert bloggen Supermarie.net. Magasinet kjøper du på vår nettside: leselykke.no. Bloggen til Marie finner du her: www.supermarie.net



2 kommentarer:

  1. Jeg er ikke så blyg for tiden, så jeg skryter litt av meg selv. Men om det gir lykke å lese bloggen min, det aner jeg ikke. piumen.blogg.no

    Vil også tipse om litloo.com som alltid får meg til å le.
    www.jakobarvola.com,er en mann som skriver helt fantastisk bra og som jeg ikke kan rose nok opp i skyene. :)

    SvarSlett