torsdag 28. mars 2013

Tekst som treffer

Jeg mener at leselykken kan finnes forskjellige steder - ikke bare i bokform. Jeg sparer på fine ord og tekster. I tillegg til magasiner og bøker, leser jeg også forskjellige blogger. Min absolutte favorittblogg skrives av ei nydelig jente som heter Marie. Marie er bare 22 år, og i motsetning til alle rosabloggerne, skriver Marie tekster som berører meg, tekster som får meg til å le og tekster som får meg til å gråte.

Marie er reflektert, eventyrlysten og interessant. Hun imponerer meg med sin ureddhet, sin unikhet og sitt store og varme hjerte. Hennes personlighet kommer godt frem i det hun skriver og Marie balanserer det å være personlig uten å bli for privat i bloggen sin. Marie er dønn ærlig og pynter ikke på ting. Hun har en livsglede og appetitt på opplevelser som jeg er takknemlig for at hun har valgt å dele med andre.

Maries blogg beskrev tidligere hennes liv i forsvaret. Det siste halve året har Marie vært på reise jorda rundt. Hun deler sine tanker og refleksjoner om alt fra folk hun møter på sin vei, til sine tanker om kroppsidealer og hverdager.

Jeg har vært i kontakt med Marie for et intervju til Leselykkemagasinet. Les intervjuet i magasinet fra 1. april. Bloggen til Marie finner du her: www.supermarie.net 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar